AH Plaza is het oude intranet van Albert Heijn. Plaza bestaat helaas niet meer dus je kunt er ook niet meer op inloggen. Sinds maart 2016 is Albert Heijn overgegaan op AH Sam, het nieuwe intranet van Albert Heijn. Hier kan je je rooster bekijken, vrijvragen en je loonstrookje bekijken.
Inloggen AH Sam
Het nieuwe intranet van Albert Heijn heet AH Sam. Klik hier om in te loggen op AH Sam. Bij AH Sam zijn er een aantal dingen gewijzigd, maar heel veel dingen zijn ook hetzelfde gebleven. Zo kan je in AH Sam ook naar Go!, het roosterprogramma van Albert Heijn. Hiervoor klik je op ‘applicaties’ en op ‘Gomw’ (Go! Medewerkers). AH Sam ziet er anders uit dan Plaza, dat is misschien even wennen. Nieuws staat nu op de homepage, onder ‘Nieuws’ en de oude handboeken heten nu ‘Werkwijzers’.
Inloggen op AH Plaza kan nu (oktober 2016) niet meer. Klik hier om in te loggen op AH Sam. De website van Plaza is sinds Oktober dit jaar helemaal uitgeschakeld en zal dan niet meer bereikbaar zijn. Alles wat je vroeger op Plaza deed kan ook op AH Sam. Vanaf nu zie je ook je loonstrookjes via AH Sam, die moest je eerst bekijken via Plaza, maar ook die doen het nu via AH Sam.
Wat is AHuitbetaaldata.nl?
AH Uitbetaaldata is een website over werken bij Albert Heijn. Hier vind je onder andere de uitbetaaldata van AH, het salaris en informatie die nuttig is voor Albert Heijn medewerkers.
klein beveiligings lekje???? als ik inlog op mijn account krijg ik de loongegevens van een andere medewerker te zien….mijn eigen loon gegevens kan ik nergens vinden…waarschijnlijk wel zichtbaar voor andere medewerkers…
SLECHTE ZAAK………..SNEL OPLOSSEN!!!!!!!!
HIER BEN IK NIET VAN GEDIEND
Hoi Sonja, dat is inderdaad niet zo goed. Log je in met je eigen PNL nummer? Ik denk dat dit een apart geval is en niet dat iemand anders jou gegevens kan zien. Jou supermarktmanager kan contact opnemen met iemand die je account kan fixen. Ik raad je aan om even bij hem langs te gaan. Succes!
hallo.
Al de hele week kan ik in ah sam mijn loon niet zien omdat deze nadat ik op icoon LOON heb geklikt deze niet opent en als reactie , de derde partij reageert niet.
wat is er aan de hand?
Hoe moet ik inloggen want als ik mijn personeelscode intoets zegt hij dat dir niet bestaat en ik weet me wachtwoord ook Niet en ik weet me pnl code ook niet want die heb ik niet te horen gekregen
Sam.ah is heel irritant elke keer als ik mijn ww verander lukt het 9 van de 10 keer niet en wordt ik steeds geblokt en als ik steeds naar mijn teamleiders ga dan krijg ik gezeik dat ze de hele tijd bezig zijn met andere inlogcodes ah plaza was gewoon vele malen beter.
Beste AH, al een aantal dagen ben ik bezig om in te loggen. Het lukt niet, kan nergens een helpdesk vinden en nergens mijn wachtwoord wijzigen zodat ik wel kan inloggen. Waar moet ik zijn en wie kan mij hier verder mee helpen.
Beste AH,
Ik heb in de periode 2016-2017 bij jullie gewerkt en heb de jaaropgave van 2016 nodig. Op welke manier zou ik aan deze jaaropgave kunnen komen?
Mvg, Jack
Dit zou kunnen werken:
Stuur een e-mail naar mijnloonstrook.hrs[apenstaartje]genpact.com met daarin vermeld: personeelsnummer, naam, adres, pc, woonplaats en geboortedatum. Apenstaartje moet je uiteraard vervangen door een @. Succes!
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken. Als je geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Wanneer kun je nou eens fatsoenlijk je loonstrookje opvragen zonder daar dagen aan te moeten besteden???
Hoi Jaak, Informatie over je loonstrookje kan je vinden op https://ahuitbetaaldata.nl/loonstrookje-ah-sam-ah-plaza/
en als je die niet meer weet? kan me niet eens herineren dat ik iets op dit gebied heb ingevuld.
Dan kan je het beste even contact opnemen met je leidinggevende!
Ik kan niet inloggen en wachtwoord veranderen lukt ook niet.
Hoi Dylan, probeer je in te loggen op AH Sam? Dat zou moeten werken via bovenstaande link!
klein beveiligings lekje???? als ik inlog op mijn account krijg ik de loongegevens van een andere medewerker te zien….mijn eigen loon gegevens kan ik nergens vinden…waarschijnlijk wel zichtbaar voor andere medewerkers…
SLECHTE ZAAK………..SNEL OPLOSSEN!!!!!!!!
HIER BEN IK NIET VAN GEDIEND
Hoi Sonja, dat is inderdaad niet zo goed. Log je in met je eigen PNL nummer? Ik denk dat dit een apart geval is en niet dat iemand anders jou gegevens kan zien. Jou supermarktmanager kan contact opnemen met iemand die je account kan fixen. Ik raad je aan om even bij hem langs te gaan. Succes!
mijn account is geblokkeerd wat moet ik nu doen?
Hoi Cas, hier staat wat je moet doen als je account geblokkeerd is: https://ahuitbetaaldata.nl/ah-sam-geblokkeerd/
hallo.
Al de hele week kan ik in ah sam mijn loon niet zien omdat deze nadat ik op icoon LOON heb geklikt deze niet opent en als reactie , de derde partij reageert niet.
wat is er aan de hand?
Er was een storing maar die is inmiddels opgelost.
Hoe moet ik inloggen want als ik mijn personeelscode intoets zegt hij dat dir niet bestaat en ik weet me wachtwoord ook Niet en ik weet me pnl code ook niet want die heb ik niet te horen gekregen
Vraag even aan je leidinggevende wat je PNL-code is. Je leidinggevende kan ook een wachtwoord voor je aanmaken.
Sam.ah is heel irritant elke keer als ik mijn ww verander lukt het 9 van de 10 keer niet en wordt ik steeds geblokt en als ik steeds naar mijn teamleiders ga dan krijg ik gezeik dat ze de hele tijd bezig zijn met andere inlogcodes ah plaza was gewoon vele malen beter.
Beste AH, al een aantal dagen ben ik bezig om in te loggen. Het lukt niet, kan nergens een helpdesk vinden en nergens mijn wachtwoord wijzigen zodat ik wel kan inloggen. Waar moet ik zijn en wie kan mij hier verder mee helpen.
Beste Sam, ik raad je aan om contact op te nemen met je leidinggevende.
Beste AH,
Ik heb in de periode 2016-2017 bij jullie gewerkt en heb de jaaropgave van 2016 nodig. Op welke manier zou ik aan deze jaaropgave kunnen komen?
Mvg, Jack
Dit zou kunnen werken:
Stuur een e-mail naar mijnloonstrook.hrs[apenstaartje]genpact.com met daarin vermeld: personeelsnummer, naam, adres, pc, woonplaats en geboortedatum. Apenstaartje moet je uiteraard vervangen door een @. Succes!