84 reacties op “Sam ah – Inloggen op AH Sam
  1. koos van hezik schreef:

    het werkt helaas voor geen meter , wij moeten inloggen op dcsam.ah.nl daarna gewoon pnl nummer maar zover kom ik nog niet eens

  2. anton schreef:

    zie applicatie loon nergens staan?

  3. Diny schreef:

    nou kom ook niet verder , kom terug op plaza en die herkent mijn wachtwoord niet meer @#$%^&*()_dus

  4. hassan el ballouti schreef:

    GOED

  5. willem de groot schreef:

    er zitten helemaal geen icoontjes is AH Sam, kom niet verder dan het blokjes icoon dan alle applicaties en dan houdt het op, ook bij zoekopdracht naar loon vindt hij niks
    dus kan niet bij mijn loonstrook

  6. Willem de groot schreef:

    Gedaan al een paar x maar als je drukt op bekijk alle applicaties kom je in de applicatiewijzer en staat er overal bij dat er geen applicaties beschikbaar zijn
    Niet in Sam niet in plaza
    Het applicatie icoon voor loon komt niet te voorschijn

    • AH Uitbetaaldata schreef:

      Vraag even na bij je leidinggevende of er wat aan de hand is met je AH Sam account. Misschien kunnen ze hem voor je resetten.

      • j schreef:

        ik weet niet bij welke winkel je werkt maar als ik mijn applicaties wil bekijken moet ik eerst klikken dat ik bij etos werk en dan word ik doorgestuurd naar de etos website. Ik hoop wel dat ik dit dus niet elke keer hoef te doen….

      • shanti van kan schreef:

        Unexpected Authentication Challenge

        The Access Server received an unexpected authentication challenge from a junction Web server.

        Explanation

        The Access Server attempted to fetch the resource you requested from a junction Web server. However, the Access Server received an authentication challenge from the junction server while handling your request. There is currently no sign-on information configured for this junction server.

        Solutions

        Configure the junction with the appropriate sign-on information.
        Disable authentication at the junction Web server

        kan mijn rooster niet bekijken

  7. k de lange schreef:

    wat een bagger site zeg die sam, binnen 2 maanden wachtwoord wijzigen waar weer niks opslaat, als ik uberhaupt op www. dcsam.ah.nl kom, ja via omwegen kom je er wel. alleen een standaard scherm waarin staat dat je ingelogd bent, maar verder ook niets kunt. ik snap het niet waarom dit zo moeilijk en omslachtig moet zijn. wat een kut aplicatie, dan was plaza nog een beetje vriendelijk, ook al was dat niet je van het.

  8. k de lange schreef:

    helemaal met je eens. 1 groot drama site gemaakt

  9. Marco schreef:

    hallo AH
    ik wil mijn wachtwoord veranderen maar het werkt niet want hij zegt voldoet niet aan de eisen maar hij voldoet wel en hij zegt HPDIA0300W Password rejected due to policy violation. Error details – HPDIA0205W The user’s account has expired.
    kunt u mij aub helpen

  10. aldo schreef:

    waar kan je je rooster bekijken en de uren die je heb gewerkt.zo als vroeger via a workbrein.

  11. Skipper schreef:

    Hoe kan ik inloggen voor de eerste keer? ik heb dus nog geen wachtwoord maar ik zie nergens staan waar ik die aan kan maken..

  12. marjan smits schreef:

    hoe kan ik mijn gegevens wijzigen Van winkel naar dc geldermalsen.sta nu als medewerker winkel in sam.

  13. Kim schreef:

    Hoi,
    Ik werk sinds begin deze maand niet meer bij de AH. Ze hebben mn account geblokkeert op sam, dus hoe kan ik nu mijn laatste loonstrookje downloaden? En kan ik ook ergens eenjaaropgave downloaden zodat ik dit bij de belasting aan kan geven?

    • AH Uitbetaaldata schreef:

      Hoi Kim, als het goed is moet je nog een jaar lang kunnen inloggen voor de loonstrookjes. Ga anders even langs bij de winkel waar je gewerkt hebt en vraag het even na aan je leidinggevende, die kan het voor je regelen. Succes!

  14. Daniël schreef:

    Het loonstrookje kan ik nog steeds niet bekijken op DC SAM.
    Wanneer komt de applicatie ‘loon’op de site?

  15. Jochem schreef:

    Hoi, aanstaande vrijdag krijgen we weer ons loonstrookje. Krijgen we dan tot en met de donderdag voor vrijdag uitbetaalt, of loop het systeem een paar dagen achter en krijg je bijv. tot die maandag daarvoor uit betaalt?

  16. n.vh schreef:

    Ik heb een vraagje. Ik werk al een paar weken en nu als ik wil inloggen komt er telkens te staan dat mijn account is geblokkeerd, wat zal ik nu kunnen doen als beste??

  17. Bert schreef:

    Vraag,
    Ik log voor het eerst in bij sam met mn inlogcode, maar ik krijg een Third Part Fault, dus hoe kan ik in loggen?

  18. cas schreef:

    de pagina wil niet laden krijg een 3rd party error of zo. heb de cookies verwijderd en verschillende browsers geprobeerd maar niks lukt

  19. Gabriël schreef:

    Waar kan ik de helpdesk vinden? Ik kom ah sam niet meer in….

  20. doet helemaal niks, chrome en alles gedownload

  21. Romee Bos schreef:

    Goedemorgen helpdesk,
    Mijn account op Sam was om de een of andere reden geblokkeerd. Ik heb 3 x een poging gedaan om antwoorden op de beveiligingsvragen te geven maar er was telkens 1 antwoord fout. Nu kan ik helemaal niets meer en ik moet vandaag vrije dagen aanvragen voor volgende maand. Wat nu? hoe kom ik er nu nog in? Kunnen jullie mijn gegevens svp resetten?

    • AH Uitbetaaldata schreef:

      Beste Romee, ik ben geen helpdesk, ik geef alleen informatie over AH Sam en over werken bij Albert Heijn. Jammer dat het je niet zelf gelukt is om je wachtwoord te resetten. Hier kan je lezen hoe je zelf je wachtwoord reset (wat bij jou dus niet gelukt is) maar ook wat je nu kan doen: https://ahuitbetaaldata.nl/ah-sam-geblokkeerd/. Je leidinggevende kan dus voor jou je wachtwoord resetten. Succes ermee!

  22. jacq schreef:

    ik kom wel op sam maar als ik op go wil om mijn rooster bekijken gaat het niet lukken

  23. Carlo schreef:

    Mijn moeder is weduwe van AH-gepensioneerde en ontvangt altijd Ahá-Magazine. Dat gaat naar SAM, maar heeft zij daar ook nog toegang toe? Ze vindr het leuk om nog te lezen over het werk van ons pap.

    • AH Uitbetaaldata schreef:

      Hoi Carlo, Ik kan me goed voorstellen dat jullie dat leuk vinden om te lezen. Sam is het intranet van Albert Heijn waar alle informatie op staat die Albert Heijn medewerkers nodig hebben voor hun werk. Omdat er ook gevoelige bedrijfsinformatie op staat weet ik niet of jullie een login kunnen krijgen, maar je kan het wellicht proberen door te mailen naar aha-magazine@ahold.com. Ik wens je veel succes en ik hoop dat het lukt!

  24. Eray schreef:

    Hey,
    mijn account is geblokkeerd omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten. Vervolgens wil ik resettten maar wordt er gevraagd om mijn eerste huisdier bijvoorbeeld.. hoe kan ik dit verhelpen moet er vandaag echt op kunnen.

  25. Tjalling Sietzema schreef:

    Ik kan niet inloggen, hij geeft aan dat de account geblokkeerd is en als ik mijn w.w. wil resetten krijg ik de melding : Er is een probleem opgetreden bij het bepalen van de te beantwoorden vragen. Wat moet ik doen?

  26. Kalu schreef:

    Ik kan niet meer inloggen op sam.ah.nl
    Er staat dat ik het maximale aantal foute inlogpogingen heb bereikt en dat ik contact moet opnemen en dat ik het helpdesk om hulp moet vragen. Wat is het heldesk?

  27. Dennis schreef:

    Kan ik op SAM ook mijn arbeidsovereenkomst ergens terugvinden?

    • AH Uitbetaaldata schreef:

      Hoi Dennis, helaas kan dat niet. Je krijgt een kopie van je arbeidsovereenkomst als je bij AH komt werken en het is raadzaam die goed te bewaren. Anders is er in je filiaal nog wel een kopie aanwezig. Succes!

  28. Gabriel Balliu schreef:

    Beste Albert Heijn,

    Ik log in op sam en als ik mijn rooster dan wil bekijken dan kan het niet want dan staat ervoor de oplossing van het probleem:

    Configureer de kruising met de juiste inloggegevens of Schakel authenticatie uit bij de kruiswebserver.

    Wat moet ik nu doen?

  29. shanti van kan schreef:

    Unexpected Authentication Challenge

    The Access Server received an unexpected authentication challenge from a junction Web server.

    Explanation

    The Access Server attempted to fetch the resource you requested from a junction Web server. However, the Access Server received an authentication challenge from the junction server while handling your request. There is currently no sign-on information configured for this junction server.

    Solutions

    Configure the junction with the appropriate sign-on information.
    Disable authentication at the junction Web server

    kan mijn rooster niet bekijken

  30. appie1193 schreef:

    mijn account word de heletijd geblokkeerd en elke keer weer wachtwoord veranderen blokkeerd die weer van zichzelf, kan zelf de wachtwoord niet veranderen dat moet ik via mijn team leider doen. echt vervelende systeem

  31. Jorik schreef:

    Beter gaan jullie het een keer goed regelen. Jullie krijgen gewoon betaald om jullie werk te doen, doe dat dan ook. Zo moeilijk is het niet om een site minder dan 7 keer per weer te laten crashen.

    • AH Uitbetaaldata schreef:

      AHuitbetaaldata.nl is niet gemaakt door Albert Heijn en heeft niks met Albert Heijn te maken. Wij kunnen er ook niks aan doen dat de applicatie LOON het niet doet. Als het goed is doet hij het nu wel.

  32. Marc de Hoogh schreef:

    Hallo,

    Ik kan niet naar mijn loonstrook als ik in sam zit. Er staat ‘third-party server not respanding’. Hoe kan ik dit oplossen?

  33. Theo camps schreef:

    Waar vind ik de app voor sam?

  34. Johan schreef:

    Wat betekend +LTA. Dat staat er omdat ik vakantie had aangevraagd.

  35. Lieke schreef:

    Beste ah,

    Ik kan gewoon inloggen op mijn sam, en ook alle aplicaties openen. Alleen mijn go doet het niet..
    Ik heb letterlijk alles geprobeerd en zelfs mn teamleider krijgt het niet voor elkaar.
    Ik blijf een melding krijgen dat ik niet bevoegd ben voor de functie van go.
    Wat moet ik nu doen? Want de rest van mn sam kan ik allemaal openen.

    • AH Uitbetaaldata schreef:

      Ik ben AH niet, maar ik weet wel dat je Teamleider dan moet bellen en dan wordt je account gereset en dan kan je op Go. Je Teamleider weet wel welke helpdesk hij/zij dan moet bellen. Succes!

  36. Kalu schreef:

    Hallo,
    Ik heb vakantie aangevraagd netjes volgens de regels. Ik heb ook een goede reden. Ik moet me namelijk voorbereiden op mijn examens. Mijn vakantie is echter geweigerd.
    Alleen ik kan echt niwt werken. Wat kan ik doen?
    Ps: gebeurt er iets als ik gewoon niet ga (behalve misschien ontslagen worden).

  37. Yasmine schreef:

    Kan ik voor meer uren ingepland worden dan vier uur per week terwijl ik een vier-uren contract heb.

  38. Cas schreef:

    Waar kwn ik mijn pnl nummer vinden en mijn wachtwoord want die heb ik nooit gekregen

  39. Denise schreef:

    Hoi! Ik moet ik in contact zien te komen met het hoofdkantoor van albert heijn is daar een emailadres van?

6 Pings/Trackbacks voor "Sam ah – Inloggen op AH Sam"
  1. […] over 2015 bekendgemaakt. Je krijgt een nabetaling van de WUK. De hoogte van de WUK is te vinden op AH Sam. Medewerkers hebben in december al een vooruitbetaling gekregen van de WUK. Samen met de […]

  2. […] Vakantie aanvragen bij Albert Heijn gaat via de applicatie Go!. Je gaat hiervoor naar AH Sam. Als je bij AH Sam bent klik je op ‘alle […]

  3. […] Het systeem gaat dan op zwart, omdat er een nieuw systeem voor in de plaats gekomen is, namelijk AH Sam. Ook je loonstrookje is vanaf nu te zien op AH Sam en niet meer op AH […]

  4. […] Lees ook: zo log je in op op Ah Sam […]

  5. […] Lees ook: Hoe moet ik inloggen op AH Sam? […]

  6. […] = window.adsbygoogle || []).push({}); Je loonstrookje van AH kan je vinden op AH Sam. Log in op AH Sam en ga naar ‘alle applicaties’. Hier vind je de applicatie […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.