Storing loonstrookje Albert Heijn

Storing loonstrookje Albert Heijn – Ik kan mijn loonstrookje niet bekijken. Op dit moment is er een storing met het loonstrookje van Albert Heijn. De applicatie LOON (mypay) kan niet geopend worden en je kan je loonstrookje niet bekijken.

Update: inmiddels kan je op zondag (eerder dan verwacht) je loonstrookje weer bekijken.




Loonstrookje Albert Heijn bekijken

Normaal kan je je loonstrookje van Albert Heijn altijd bekijken op de vrijdag voordat je loon krijgt. Ook deze vrijdag (12 oktober 2018) is dat het geval. Echter ging er iets mis waardoor je nu je loonstrookje van Albert Heijn niet kan bekijken.

Wat ging er mis waardoor LOON niet werkt?

Storing loonstrookje Albert Heijn

Je vraagt je natuurlijk af waardoor het komt dat de applicatie LOON op Sam nu niet werkt. Dat zal ik je uitleggen. Dat komt omdat er te veel mensen tegelijk probeerden om het loonstrookje te openen. Daar zijn de servers van Albert Heijn niet op gebouwd. Doordat er te veel mensen tegelijk probeerden om het loonstrookje te openen ging het dus mis en kan je nu je loonstrookje niet openen. Als je je loonstrookje probeert te openen staat er “De gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later nog eens”.

Wanneer kan je je loonstrookje weer openen?




Waarschijnlijk kan je later dit weekend of maandag je loonstrookje pas weer openen. Er wordt hard aan een oplossing gewerkt. Storing loonstrookje Albert Heijn is heel vervelend, vooral als je je loonstrookje wil bekijken. Maandag krijg je je loon uitbetaald en dan kan je waarschijnlijk ook bij je loonstrookje van AH.

Storing loonstrookje Albert Heijn

De Storing loonstrookje Albert Heijn is wel heel vervelend, maar helaas komt het vaker voor. Door de storing konden mensen ook niet inloggen op Wink (het nieuwe systeem van Albert Heijn). De systemen zijn er niet op berekend dat zo veel mensen tegelijk inloggen op AH Sam. Om dit in de toekomst mogelijk te maken wordt er dit weekend een update uitgevoerd. Daardoor kan het voorkomen dat je dit weekend mogelijk op sommige tijden niet kan inloggen op AH Sam.

10 Replies to “Storing loonstrookje Albert Heijn”

  1. Wij kunnen geen jaaropgave uitprinten. Wij krijgen de volgende melding:

    Dashboard Loonstroken Jaaropgaven
    De gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later nog eens.

    Third-party server not responding
    The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.
    This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.

    If you wish to try again, you can close this screen and reopen the web page. If you need assistance, please contact your local help desk. You will be asked to provide your User ID and the error description.

  2. Ik kom al een aantal dagen niet meer in mijn loonstrook terwijl andere collega’s dat wel kunnen. Hoe kan dit?

    1. Beste Anoniem, het lijkt er op dat er een storing is met de loonstrookjes op dit moment. Ik kan er zelf ook niet bij op dit moment. Meestal wordt dit vanzelf opgelost na een paar dagen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.